Thursday, December 8, 2011

Handsome kan? heee.. Ini ialah hero kedua dalam MY GIRLFRIEND IS GUMIHO.  I like lelaki mata sepet XD.  korean ppl mmg sweet & lovely.  Mereka sangat energetic dan bersungguh dalam dunia hiburan dan bukan sekadar main2 saja.  Rancangan tv yang mereka paparkan dengan adanya artis melakukan kegiatan yang sihat seperti sukan, sangat berfaedah untuk tontonan peminat Kpop.

 Aku suka menonton rancangan mereka kerana ianya menimbulkan rasa semangat dalam diriku sendiri dan aku jadikan mereka idolaku dari segi sikap tidak pernah kenal erti putus asa dan sentiasa bersemangat.  Ini membuatkan semangat aku untuk ke Korea semakin membuak-buak.  eceh! ;p Hopefully dapat la ke Korea nanti.  Tunggu duit jatuh ke tangan dulu :D

 Selain drama korea yang aku minat, aku minat dengan KPOP.  Antaranya SuJu, Sistar, Infinite, 2PM, 2AM, Gna, Snsd, Wonder Girls, Cn Blue dan banyak lagi.  kalau nak senaraikan semuanya memang tak muat dalam blog ni.  hehehe.

No comments:

Post a Comment