Monday, October 3, 2011

Bolehkah aku?

 hari ini agak membosankan sebab xde satu pon cite best kat astro.  jadi aku masuk semula ke bilik dan bukak labtob.  apa lagi, on9 la.  hehehehehe.  aku bukak fb, hurm xde pe pon best.  bukak twitter pon sm.. pastu bukak email pon bosan.  nak menulis pon otak dah beku.  haish~ kenapa la hari ini terlalu membosankan?
jadi aku ambik keputusan buka blog dan post blog baru..hehehehe...

  sedang aku duduk termangu seperti org yg hampir hilang tujuan, aku berfikir akan masa depan.  aku ni minat akan rekaan fesyen dan juga menulis.  aku fikir bolehkah aku berjaya dalam kedua-dua bidang yang nyata jauh berbeza?  bolehkah aku menjadi pereka fesyen yang unggul dan bolehkah aku menjadi penulis yang berkaliber pada masa yang sama?  hurm..

  Tapi kalau dah minat, apa-apa pun aku boleh buat kan. dream, believe n make it happen.  bak kata-kata drpd Agnes Monica, salah seorang artis Indonesia yang aku kagumi akan hasil kerja kerasnya.  dia buat semuanya menjadi.  sangat gigih dan berusaha kuat untuk kerja seninya.  persoalannya di sini, boleh kah aku menjadi seorang yang gigih?  harap-harap la kan.  haish.

No comments:

Post a Comment